Heti foglalkozások 4.

Tematikus foglalkozás – A komponens

A heti tematikus foglalkozás célja: a gyerekek legyenek elfogadóbbak, toleránsabbak sérült embertársaikkal szemben! Gyűjtőmunkát végeztünk olyan híres fogyatékos emberekről, akik beírták nevüket a történelembe. Egy kisfilmen keresztül a tanulók betekintést nyertek a fogyatékos személyek sportjába.Megismerkedtek a fogyatékos sportolók legrangosabb sporteseményével a Paraolimpiával.
A heti angol nyelvi foglalkozáson egy-egy belső tulajdonság magyarázatát kellett magával az adott melléknévvel párosítani. Majd a diákok kiválasztottak egy családtagjukat, akit külsőleg és belsőleg is jellemeztek. Ennek a foglalkozásnak a legfőbb célja az volt, hogy az eddig tanultakat átismételjük.  A tanulók különböző feladatlapokon, különböző típusú feladatokat oldottak meg.

Tematikus foglalkozás – B komponens

1.foglalkozás: Az Unió intézményrendszerével, működési mechanizmusával foglalkoztunk.

Nyelvi foglalkozás

A heti angol nyelvi foglalkozáson egy-egy belső tulajdonság magyarázatát kellett magával az adott melléknévvel párosítani. Majd a diákok kiválasztottak egy családtagjukat, akit külsőleg és belsőleg is jellemeztek. Ennek a foglalkozásnak a legfőbb célja az volt, hogy az eddig tanultakat átismételjük.  A tanulók különböző feladatlapokon, különböző típusú feladatokat oldottak meg.

Tantárgyi fejlesztés

A tantárgyi fejlesztőn Európa főbb történelmi eseményeit szedtük csokorba.  Az első és második világháború következményeit kisfilmek megtekintésével tettem szemléletesebbé.  Majd beszélgettünk a látottakról, véleményt fogalmaztak meg a gyerekek a történtekről. Végül eljutottunk az Európai Unió létrejöttének előzményeihez.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.