Az eddigi foglalkozásokon a KRESZ elméleti és gyakorlati részeivel foglalkoztunk, amelyeket változatos módszerekkel, eszközökkel ismertettünk meg a gyerekekkel.
Az utolsó foglalkozáson kerítettünk sort arra, hogy tanulóink számot adjanak a megszerzett tudásukról. Egy 15 kérdésből álló KRESZ tesztet készítettünk számukra. Egyszerű, a mindennapi közlekedést érintő kérdéssort állítottunk össze, amely egy-két tanulót azért még így is gondolkodásra késztetett. A bizonytalanságot megelőzve, a teszt kitöltése előtt átismételtük a tanultakat, majd a teszt megírása után részletesen megbeszéltük a helyes válaszokat.
Foglalkozásaink jó hangulatban teltek, a gyerekek játékosan tanulhatták meg a KRESZ és a kerékpáros közlekedés alapjait. Az elméleten túl, a gyakorlati részt is megerősítettük, kipróbálhatták ügyességüket és számot adhattak tudásukról. Tudásuk sok új ismerettel bővült.
A foglalkozás célja: a tanulók közlekedés biztonsági, baleset-megelőzési ismeretek és jártasságok oktatásának és nevelésének módszertani segítése, az elsajátított ismertek felmérése.
2019. 05. 21.; 2019. 05. 24.