Tematikus foglalkozás – “A” komponens
Elfogadás képességének fejlesztése: vegetáriánus életmód vagy „húst hússal” étrend?
Tematikus foglalkozás – “B” komponens
A májusi utolsó foglalkozáson térképészeti gyakorlatot végeztek a tanulók. Megkerestük térképen Magyarországot határoló országokat, majd vaktérképen jelöltük. Meghúztuk a schengeni határvonalat. Ezután csoportokban az unióhoz kapcsolódó táblajátékokat játszottunk.
Nyelvi foglalkozás – angol
A heti angol foglalkozáson a tanulókkal interaktív feladatokat oldottunk meg a számítógépen. A diákok csoportokba rendeződve oldották meg a megadott feladatokat. Keresztrejtvény, szórejtvény, igaz-hamis feladatok és képrejtvény szerepelt a feladatok között. Mindegyik feladat a lakóhely és környezetével, Magyarországgal, valamint Angliával kapcsolatos volt.
Tantárgyi fejlesztés
Ezen a fejlesztő foglalkozáson Magyarország az Európai Unióhoz való csatlakozási folyamatát követhettük végig. Ennek megértésében nagyon jó kisfilm nyújtott segítséget a gyerekeknek. A látottakról és a hallottakról a foglalkozás végén, csoportokban, totó kitöltésével adhattak számot a tanulók.