Tematikus foglalkozás – “A” komponens
Egészséges és egészségtelen ételek étkezésünkben. Vélemények meghallgatása, mások véleményének objektív szemlélése, érvek, ellenérvek meghallgatása, elfogadása.
Tematikus foglalkozás – “B” komponens
A májusi harmadik foglalkozás alkalmával a barátságos mérkőzések folytatódtak. A gyerekek nagyon élvezték a közös játékot. Minden csapat jutalmat kapott. A foglalkozás végén a labdarúgás nagy alakjairól beszélgettünk és arról, hogy az uniós tagállamok együttműködnek egymással a sportolók jogait, a doppingszerek szabadidős sportokban történő használatát érintő kérdésekben.
Nyelvi foglalkozás – angol
A heti angol foglalkozáson a tanulók feladatlapot kaptak, amelyen hallott- és olvasott szövegértési feladatokat oldottak meg. A feladat második részében három helyszín látható, amelyet jellemezniük kellett. Az olvasott szövegértési feladatban közösen megbeszéltük az idegen szavak jelentését, majd a szöveg elolvasása és értelmezése után mondatokat kellett javítaniuk a szöveg alapján. A feladat legvégén alá kellett húzniuk a mellékneveket a szövegben.
Tantárgyi fejlesztés
A magyar tantárgyi fejlesztőn kapcsolatteremtő játékokkal ismerkedtünk meg. A hangulati előkészítés kötött mondatkezdések használatával és asszociációs játékokkal kezdődött. A csoportkohézió megteremtése céljából nagyon sok kommunikációs játékot játszunk, melyek kiváló szövegalkotást fejlesztő feladatok is egyben. A mesefűzés játék is ugyanezt a célt szolgálja, de ott még hozzáadódik a képzelet és a fantázia fejlesztése is.