Tematikus foglalkozás – A komponens
A heti tematikus foglalkozás célja: a gyerekek legyenek elfogadóbbak, toleránsabbak sérült embertársaikkal szemben! Gyűjtőmunkát végeztünk olyan híres fogyatékos emberekről, akik beírták nevüket a történelembe. Egy kisfilmen keresztül a tanulók betekintést nyertek a fogyatékos személyek sportjába.Megismerkedtek a fogyatékos sportolók legrangosabb sporteseményével a Paraolimpiával.
A heti angol nyelvi foglalkozáson egy-egy belső tulajdonság magyarázatát kellett magával az adott melléknévvel párosítani. Majd a diákok kiválasztottak egy családtagjukat, akit külsőleg és belsőleg is jellemeztek. Ennek a foglalkozásnak a legfőbb célja az volt, hogy az eddig tanultakat átismételjük. A tanulók különböző feladatlapokon, különböző típusú feladatokat oldottak meg.
Tematikus foglalkozás – B komponens
1.foglalkozás: Az Unió intézményrendszerével, működési mechanizmusával foglalkoztunk.
Nyelvi foglalkozás
A heti angol nyelvi foglalkozáson egy-egy belső tulajdonság magyarázatát kellett magával az adott melléknévvel párosítani. Majd a diákok kiválasztottak egy családtagjukat, akit külsőleg és belsőleg is jellemeztek. Ennek a foglalkozásnak a legfőbb célja az volt, hogy az eddig tanultakat átismételjük. A tanulók különböző feladatlapokon, különböző típusú feladatokat oldottak meg.
Tantárgyi fejlesztés
A tantárgyi fejlesztőn Európa főbb történelmi eseményeit szedtük csokorba. Az első és második világháború következményeit kisfilmek megtekintésével tettem szemléletesebbé. Majd beszélgettünk a látottakról, véleményt fogalmaztak meg a gyerekek a történtekről. Végül eljutottunk az Európai Unió létrejöttének előzményeihez.